Sentiasa Fokus

Wednesday, January 16, 2013

About Harris Anuar

Assalamualaikun & hai semua

Terima kasih saya ucapkan kerana melawat blog peribadi saya. Di internet, saya lebih berminat untuk berkongsi maklumat dan pendapat dengan pengguna - pengguna internet. Banyak juga maklumat , tips dan idea yang kita semua dapat temui serta jana di internet.

Bagi saya , internet adalah ruang untuk kita bersosial , berniaga , berkongsi maklumat dan sebagai kemudahan untuk kita semua menghasilkan sesuatu yang menarik & baru.Walaupun , saya masih baru menjadi blogger di internet. Saya sentiasa berusaha untuk menyampaikan maklumat dan berkongsi pandangan dengan anda semua.

Saya juga telah menghasilkan beberapa website dan blog pendidikan seperti Pra Universiti sebagai media untuk saya berkongsi maklumat dengan anda semua .Terdapat juga beberapa website pendidikan yang lain saya hasilkan seperti Laman Sains , Pengetahuan Am , Sejarah 6.

Saya berharap saya dapat membina hubungan yang baik dengan anda semua di internet.

Jika anda ada pendapat atau masalah , jangan malu untuk bertanya kepada saya. Saya akan cuba membantu dengan ilmu dan pengalaman saya...

0 comments:

Post a Comment